Pluspoäng!

Jahopp. Blev väckt av att mamma ringde imorse. Blev en tur till valbo och fika på jobbet med henne. Köpte nya skor som jag blev skitnöjd med! Har kollat på dom länge men inte vågat köpa dom. Dom är så jävla snygga. Fick dock höra att dom såg ut som Nazist-kängor^^

Sen åkte jag hem till Moggis och spenderade eftermiddagen där medans han och hans lillebror fixade lite på en bil. Och jag fick lista ut vart oljepåfyllningen var, jag som inte ens kan så mycket om bilar. Men ibland kommer jag på lite fyndiga idéer och saker. Pluspoäng där.

Jag och Moggis åkte hem till mig. På vägen kläckte jag ur mig en grej som gav mig ytterliggare pluspoäng. Ibland kan jag, tro det eller ej! När vi kom hem så gjorde vi tacos, och jag fick plus för såsen jag gjorde till tacosen. Woho!

Blev sen flumm med min bror ett tag, och vi åkte hem till Ögga en sväng också.

Imorn är det jobb i 3 timmar. Jag och Lisa (också vikarie) ska iväg och bada med en från boendet som vi jobbar på. Blir nog skoj tror jag.



Nya skorna
Scorett - 499:-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0