Myspys.

Igår: Jobbade ju. Skitskoj. Jag fick åka på "sångcirkel" med en utav de boende, vilket innebar att man satt i en ring med en trubadur (vid namn Kent) och så skulle alla önska varsin låt. Mysigt men weird, pga det var nån (en annan) som ville hålla mig i handen hela tiden. Trivdes inte riktigt med det.. Men men.

Hade dock ont i huvudet när jag kom tillbaka till boendet och där väntades det läggdags. Så det var bara att ta itu med allt vad det innebar. Sen mötte Mli mig utanför jobbet och vi åkte hem till mig och myste!

Idag: Jag åkte ut till mamma vid 12-tiden när jag och Mli vaknade och Mli åkte hem. Mormor var där så det blev massa prat och sådär. Sen blev det middag med familjen. Trevligt. Jag och Rasmus åkte hem till honom och så kom Moggis & Ögga dit. Blev massa skitsnack, bus och tv-tittande.

Pratade med M i telefon en hel timme idag. Du är helt mysig och underbar!


Jag har förklarat att jag har släppt taget. Och ändå kommer det ett sms. Vad är det du inte förstår? Det finns ingenting kvar. Jag känner ingenting. Jag känner mig som en jävla skitstövel, men vad fan ska jag göra? Jag kan inte tvinga fram något som jag inte känner.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Ring mig sen då gumman så får vi se om vi kankikaidol o mysa ikväll :)<3

2009-10-16 @ 16:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0