Jobb + Rättvik + annat.

Jaha, vad har hänt de här sista dagarna?

Söndags: Låg hemma mest hela dagen. Men sen kom Mli på besök och så blev det mys här hemma hos mig till tv och sådär. Mysigt <3

Igår: Jag var och jobbade mellan 10.00-14.00. Gick jättebra, jag & Carro fick mycket gjort, tummen upp till oss! Ringde Moggis och bestämde att vi skulle till AF och fixa lite papper. Sen blev det mat hemma hos mig. Sen iväg till Rättvik med hans kompisar. Spännande om inte annat, mitt i allt snöblandat regn.

Väl hemma kl 22.00 kunde jag inte åka hem så jag tog en tripp till Mli. Mys i soffan och tv.

Idag: Planen för idag är att åka till Mli och mötte upp henne. Sen ska vi traska över till Susanna på fika och skitsnack. Sen ska jag träffa Li också är det tänkt, måste ringa henne. Sen vet jag inte.



Dead by April - Trapped


Kommentarer
Postat av: ullis

saknar dig med gumman <3

2009-10-14 @ 10:27:06
URL: http://ulricabystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0