Intressant.

Jaha. Inte mycket idag på jobbet, och det var ganska skönt faktiskt. Tyckte det mest blev flumm med lill-Karin. Men lite roligt ska man väl få ha medans man jobbar. Haha. 

Blir Uppsala imorn med mamma. Jag ska sätta sprätt på lite pengar hade jag tänkt. Har hittat en jacka jag vill ha, och du lär man ju slänga upp plonkan och betala vad det kostar när man är så kräsen. Kanske skulle ta och bjuda mamma på mat när vi ändå är iväg?

Och det här med Svin-influensan? Jag vet inte riktigt vad jag tycker om det här. Är det så allvarligt som folk säger. Vad gör vaccinet och hur bra är det egentligen? Tycker nästan att det är det som folk dör av? Jag säger PASS på vaccinering i alla fall. Den saken är klar. Är sjuk nu och har inte dött, är dock antagligen inte svinis jag har, men ändå.

Pratat med M större delen av kvällen också. Samt varit och pratat lite med Moggis. Trevligt och sånt behövs lite då och då har jag märkt. Tur att dessa gossar finns.

Rasmus, älskade storebror, tack för att du finns! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0