.

Näe, nu går det mot sitt slut. Nu är det bara en dag kvar, sen är jag ledig. Fy vad skönt. Jag ska tvätta på Tisdag hade jag tänkt. Bokade mellan 13-19, och jag lånade Dan's plopp också utan att fråga innan, men det var lungt.

Och en grov städning hinner man nog på 6 timmar också? Ska väl kunna få det att se någorlunda beboeligt här i alla fall. Känner att hela mitt hem har förfallit de här 9 dagarna som varit...

Blir en soft dag på jobbet imorn tror jag. Får se vad jag hittar på efter det. Ska se till att träffa Li <3

Idag efter jobbet åkte jag hem till bror och myste lite. Blev Osbourne's mm. Trevligt <3


Om bara alla jävla bilister kan lära sig använda den där jävla blinkersen i rondelljävlarna så blir allt bra mycket lättare och bättre! Blinkers är fan inget tillval på bilar, det ska användas för att underlätta i trafiken, men tydligen fattar inte folk det. Blir så jävla irriterad! Börjar fan undra om folk skaffade körkorten med flingpaketen för helvete..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0