I am falling apart.

Var hem till mamma idag, blev tjafs och sådär som vanligt.. Men vi gjorde det vi skulle i alla fall..

Ringde till pappa idag när jag åkte hem. Han var just då i Jönköping, så jag förstod att han var påväg uppåt mot Stockholm. Jag sa att jag ville att han skulle komma hit och hälsa på, så han skulle kolla om han kunde komma imorn efter att han hade jobbat klart. Så jag hoppas att han har tid att komma hit. Jag behöver honom mer än han anar... <3

Är du nöjd? Du har tryckt ner mig till botten. Hoppas det var din mening, för du lyckades ta me fan bra! Jag orkar varken med dig eller sättet du beter dig på. Jag behöver inte dig. Nej, jag behöver faktiskt inte dig.

Fuck you, but have a nice day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0