Den ledigheten.

Ja, bara en massa jobb. Jag gör fan inget annat än jobbar just nu tycker jag.

Jobbade ju igår, idag. Jobbar Måndag-Tisdag, ledig Onsdag, jobbar Torsdag-Fredag-Lördag-Söndag. Och sen tror jag det ramlar in jobb v.45 också, eller det bör ha gjort det idag. Får kolla imorn när jag kommer dit.

Har nyss pressat två apelsiner, just för att få riktig C-vitamin. Har nämligen kört en fruktansvärt äcklig blandningskur för att bli frisk, Treo och C-vitamin brus i en och samma dryck. Det funkar på mig, men det är groteskt äckligt. Är inte på långa vägar frisk, men det tar sig, sakta men säkert.

Jag är glad, fick prata med M igår. Underbart. Han är i Norge, så han kan inte ringa.

Nog pratat här. Kanske träffar Daniel ikväll.

Fuck you, but have a nice day! Over unt out.

Kommentarer
Postat av: ullis

tack gumman :) <3

2009-10-25 @ 18:03:14
URL: http://ulricabystrom.blogg.se/
Postat av: ullis

Ja jag tror det :) hihih <3

2009-10-26 @ 18:26:17
URL: http://ulricabystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0