Dåligt.

Har varit dålig med skrivandet denna vecka. Men men.

Tors: Var på IKEA och köpte mer möbler. Vardagsrums bord i svart-brunt. Och en byrå med fyra lådor, 120x55 eller något, som jag har gjort till tv-bänk, också i svart-brunt såklart. Skitsnyggt!

Igår: Var i Hofors och hälsade på Jennie + barnen. Jättekul och träffa dem också eftersom jag aldrig gjort det. Tror Martin gillade mig, hehe. Verkade så. Visade alla sina bilar han byggt och frågade om jag skulle vara med på deras myskväll på kvällen.

Kom hem. Åkte till Mli och fixade mig, käkade tacos med dem (Tobias fyllde 19 år). Sen fick hon och jag skjuts till Andersberg där det väntades grabbfest med Niklas, Johan, Anders och DK. Riktigt skoj. Finns både bilder och filmer på det, men tror jag undviker att visa dem. Old saint's på det så var kvällen gjord! Träffade massa folk och hade trevligt som fan. Och packad var jag när kvällen slutade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0