Äntligen fri.

Now it's just history. Nu är du fri! <3

Kom hem ca 04.25 imorse. Var först och hälsade på Ögga's industriella lilla fest. Inte riktigt min typ av musik. Hoppade över till grabbfesten i huset bredvid, samma folk som i fredags, Niklas, Johan, Anders, DK, + Matte och så Mli såklart. Jag och Mli skjutsade dem till stan. Sen åkte vi runt lite.

Skjutsade Edvall och co till stan i hans bil, sen hade vi den hela kvällen/natten.. usch, jag skäms, haha! Hann med att laga lite mat runt 00.45 hemma hos mig också mitt allt. Sen blev det skjutsande lite överallt, från krog och sådär, och så såg kvällen/natten ut fram tills då jag kom hem. 

Roligt hade vi i alla fall, det är huvudsaken.

Och jag mår illa.. Usch. Trodde det här hade gått över. Men skiten spökar igen.. Usch.


Jag tror att det är dags att släppa taget nu. Jag vill inte, för det finns något där. Men det här funkar inte. Jag klarar inte av det här längre. Jag vet inte vad fan det är som har hänt, men det här går inte. Jag hatar mig själv för att jag skriver dessa meningar. Men det som fanns från början har försvunnit, jag vet inte varför. Jag kan inte hjälpa det. Förlåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0