Trött.

Jag och Cathrine har stått och gjort smörgåstårtor hela dagen idag, 14 st för att vara exakt. All "prepp" tar sin tid-dvs. förberedelser (röror, skiva skinka, gurka, citron, tomat, koka ägg mm), sen lägga ihop, plasta, garnera, plasta och packa.. Men det gick. Jag gick dock vid 13.30, så hon hade kanske 30 min till kvar då.

Mamma ringde och ville till Valbo så hon hämtade mig i Bomhus. Åkte till Valbo, köpte lite grejer. Åt på mitt jobb (Madame), mycket gott. 

Kom nyss hem. Ska lägga mig och sova nu, är verkligen skit trött. Kommer ändå slockna under dagen, så jag kan lika gärna göra det nu. Borde höra av mig till A och se hur vi ska göra också. 

Kom på nu att jag har ett brev som måste postas innan imorn egentligen, men jag orkar inte. Jag skiter i det idag, kanske hinner det imorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0