Torsdag i all ära.

Jobbade idag mellan 9.00-13.00. Terapi-arbete kan vi kalla det idag. Jag stod dessa fyra timmar och tillverkade/tryckte ut marsipan-tomtar. Kul undrar ni? Mitt svar är, det blir ingen jul hemma hos mig.

Nejdå, så farligt var det inte. Men jag skiter i jul hemma hos mig. Jag ska jobba. Jul kommer det finnas hemma hos mamma så det räcker och blir över. Orkar inte lägga ner tid på att ta fram julpryttlar som sedan ska tas ner igen och upp på vinden.

Träffade Bobo (Skoogis) idag efter jobbet. Riktigt trevligt. Mys hemma hos henne först, sen tog vi oss ner till stan där jag bjöd på fika. Sen var vi och handlade lite mat. Imorn ska fröken bli bjuden på lasagne, hon skulle promt ha det!

Jag ska till Ullis, Ida och Perra imorn och hälsa på! Ska bli skojigt! Får se vad vi hittar på.


Nothing last forever.

Guns'N'Roses-November Rain


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0