This, this drives me crazy..

Nehe, jag vet inte vad jag ska skriva idag heller. Jag känner bara att allt är upp och ner. Jag vet varken ut eller in längre. Varför ska det behöva vara såhär?

Tänkte jag skulle ta och äta någonting nu och kolla på Andra Avenyn. Blir nog inte mycket mer än det här. Har ingen ork kvar känns det som. Alla dessa tankar tär..

Jag saknar alla i Blekinge. Jag vill åka ner. Jag vill åka bort från allt det här. Jag skulle vilja ta mitt pick och pack och bara åka ner till Matilda och hennes familj och stanna där ett tag. Vill vakna upp i deras hus och bara veta att jag kan vara omkring dem, att dem inte är 80 mil ifrån. Den kärlek jag känner för den familjen kommer aldrig gå att beskriva i ord, aldrig! Det här avståndet, det här jävla avståndet. Jag hatar det!
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0