A Warriors Call.

Var ju hos Ullis igår. Jätte trevligt och kul att ses igen. Blev mys med Ida och fika med Ullis mamma och moster Tutta. Men Ida fick troligen magknip, så hon var jätte ledsen, jätte länge.. stackars lill-tuffsan, inte kul och se alls!

Jobbade idag mellan 9.00-16.00. Gick bra, men herregud vad trött jag var när jag slutade. Jag somnade "nästan" på bussen hem.. det var så jävla nära.

Li och Rasmus är här nu. Ska kika lite tv, och sen ska Li sova hos mig!

Lillasyster hämtade mig i stan, sen åkte vi hem till mamma. Vi lagade mat och bakade lite. Så vi hade lite syster syster mys!

Jobb mellan 10.00-16.00 imorn. Sen blir det mys med Li och Daniel.


Volbeat - A Warriors Call <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0