South Park nation.

Sitter just nu och kollar på South Park. Det var bestämt någon som fick mig att vilja kolla på det igen. Så tack till dig. Dem är ju ändå så jävla klockrena!

Har varit ute hos mamma idag. Kan konstatera att det inte funkar så bra. Jag förstår inte att det ska vara så jävla svårt att kunna lyssna på någon annan någon gång.. Att det alltid ska behöva bli bråk. Jag blir så jävla less.

Jag är helt splittrad. Jag orkar inte med att behöva känna såhär.

Jag funderar på att jobba hela Julafton.. Är julen verkligen så viktig egentligen? Okey, till viss del. Men 200:- i timmen är inte dåligt, och jobbar man då hela dagen (ca 14 tim) så ja, då ramlar det in pengar. På Nyårsafton finns det också jobb.. Så ja.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0