So far away.

Mitt illa mående är nästan över och jag är inte så yr längre som tidigare i alla fall.
Trodde det skulle hjälpa med lite mat, men inte då. Så fel jag hade.

Finns det någon bättre att kolla på South Park med än Rasmus, min bror? Tror faktiskt inte det. Vi båda har den där sjuka humorn och bara skrattar oss igenom avsnitt för avsnitt. Tummen upp!

Ska försöka komma i säng tidigare än föregående nätter. Jag behöver sömnen när jag jobbar som jag gör just nu. Känns som att det bara är att bita ihop, för snart kommer ett jobb-maraton som heter duga. F r o m Lördag så är det nämligen sju dagars jobb i rad som väntar. Money!


Jag kan inte hjälpa att du känner som du gör eller att det blivit såhär. Men gör det här för din skull, och hennes. Det håller inte i längden att hålla på som vi gör ändå. Det vet både du och jag.

Rage - Down


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0