Onsdags-mys.

Pratat med M nu i säkert en timme i telefonen. Helt underbar och jävligt busig liten pojk det där. Tur att han finns i alla fall. Nu är allt mycket lättare, men ändå inte.

Idag sov jag och Moggis värsta länge. Jag vaknade 12.30 och Moggis runt 13.30 kanske. Men jag behövde sova så jag sket i att det blev sent. Åt frukost för första gången på säkert 3 månader, mest för att han skulle slippa äta själv. Sen blev det massa tv.

Mli kom hem och hon kom och hämtade mig. Var och handlade på Willy's. Hem och gjorde Tacopaj, blev hur god som helst. Sen hem till henne och kollade lite tv och hälsade på och så. Vi ska tydligen vara bartendrar på Lördag, haha. Nu blir det tv i sängen och skit snack <3

 
Kotiteollisuus - Minä Olen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0