Någon som undgått det här?

Jag ÄLSKAR att VOLBEAT är på gång med nytt album! Längtar tills det kommer! (Början på nästa år, vad jag har luskat ut). Det är KÄRLEKHÖG nivå. Tror att nya plattan kommer bli riktigt bra! Varför skulle den inte liksom? Tummen upp på det!

Jobb idag. Gick bra som vanligt. Tänker dock inte skriva vad jag gjorde, eller jag orkar inte rättare sagt, kan säga att det handlar om marsipan i all oändlighet.

Jag total-däckade i Li's säng TVÅ timmar när vi hade lunchat. Haha, fyfan. Måste skärpa mig och få in sov-rytmen på nätterna.. Det här funkar ju inte skit bra har jag märkt. Tummen ner på det!

Nehepp. Ska kika på Riverside som jag missade igår.

Kommentarer
Postat av: Sandra

haha jo jag vet, men är inte lika kul att sitta o kolla på de på bärbara :p men går ju repris i natt ;)

2009-11-25 @ 13:17:12
URL: http://saandraapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0