Infektion.

Ja, jag var ju som sagt och jobbade imorse, jättekul och timmarna bara sprang iväg. Har varit konditor idag och gjort Mocka-bakelser, Chokladbollar och Parisevåfflor. Åter på Torsdag då.

Just nu sitter jag och lyssnar på massa gamla låtar. Underbart.

Väntar på att storebror Rasmus ska komma hit. Vi ska laga mat och ha filmkväll. Får se vad det blir för bus, något blir det i alla fall.

Moggis, du klarar det här. Jag finns här, det vet du!

Och jag har en jävla infektion i handen, pga att jag har skärt mig på jobbet.. och det gör så jävla ont! Det svider och går upp hela tiden, så det läker inte som det ska. SATAN!


It all takes time.


Queen - I Want It All <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0