Helgen.

Fest, fest, krog och fest är nog så man kan beskriva den här helgen bäst! Förfest hos Niklas i Fredags med Dekkerhus och Anders. Rock Baren på det, men det sög. Blev Old Saint's istället. Träffade lite roligt folk också.

Igår blev det lite fest hos Våjlet med massa annat folk. Roligt som fasen. Ambulansen var på besök och drog en arm till rätta som var ur led. Dom höll på och glömma en spruta med "smärtstillande" i soffan. Haha, "Den hade vi alla kunnat haft roligt med".

Idag är det Fars Dag och jag har inte ens ringt Pappa än, dåligt dåligt. Får se till och göra det.

Nu ska vi hem till Våjlet och fika. Sen ska jag på bio med hela min familj. Tänka sig. Får se hur det slutar.

Hännänhuippuna, hyväksi lopuksi, Jag säger bara, så jävla typiskt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0