Chestpiece?

Ja, jag har som sagt funderat på det här en längre tid. Jag är bra sugen på att göra en "Chestpiece", dvs en tatuering på bröstet/bröstkorgen. Jag har hittat ett motiv som jag starkt skulle vilja ha. Vad det är det får nog visa sig när jag gjort tatueringen. Och Stoffe (han som gjort dom senaste tatueringarna) blir nog mitt offer som får göra den. Han är grymt duktig och han uppskattar att tatuera min hud.

Och jag somnade som ett litet barn runt 16.45 och vaknade 20.00?!?!

Lillebror skulle skjutsa mig till Citygross imorn efter han slutat skolan. Snällt, så jag får handla allt jag ska ha den här månaden.

Nehepp. Lite tv och sen sova kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0