Bus.

Varit på stan och lunchat med Daniel, hur trevligt som helst. Fick nån rolig typ bredvid oss som Daniel förmodligen tyckte var lite moppig, jag med för den delen. Gick inte riktigt att inte skratta åt. "Vi kan nog rädda Helsingland!" Haha.

Mötte upp Lillasyster yster, tog en fika på George. Har kommit på att det finns ganska så mycket att prata om när man inte bor under samma tak längre. Men tur är väl det, tycker man uppskattar varandra mer när man inte ses så ofta. Trevligt var det i alla fall <3
En tur på Systemet hann vi också med åt mig.

Mli aka Våjlet, kommer och hämtar mig efter sex tiden nångång så jag ska ta och börja fixa mig lite smått här. Sen får vi se hur det här slutar ikväll.

Hännänhuippuna, hyväksi lopuksi, Varför ens fråga?

Kommentarer
Postat av: daniel

det var trevligt med en spontanlunch! :)

2009-11-08 @ 14:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0