Avbrott! Fan, jag älskar marsipan!

Ja, på grund av system-underhållning eller nån drift-teknik-grej på blogg.se under natten, så kom det inget inlägg från mig inatt som det brukar.

MEN, jag har bara jobbat ändå. Går bra, och ja, jag älskar ta me fan marsipan, eller INTE!  Nej då, det är inte så farligt, men jag hatar marsipan ändå, grymt äckligt.

Var med Moggis igår. Kul hade vi i alla fall. Men vi däckade dock i sängen båda två runt åtta tiden, mitt i South Park, är det inte typiskt? Men vi vaknade till liv och fick fart på tv:n igen. En fika hann vi med också.

Ingenting att säga om denna kväll, bara massa tjafs, gräl och bråk.

Jobb imorn, får se vad jag hittar på efter. Kanske skulle träffa A, men jag måste handla en massa mat och grejs, så vi får se, vi skulle höras i alla fall.


Köpte lite nytt idag, 2 långtröjor på Gina, blev helt kär i den med döskallarna!
Det kunde inte bli mer "jag". Sen blev det lite annat smått och gott också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0