Äntligen ledig!

Tills fredag i alla fall. Då blir det jobb på tredje jobbet.

Och på fredag taggas det för utgång, packad ska jag bli! Det behövs fanimej.

Ligger och kollar på tv med Moggis nu, ska snart sova. Vi har hittat på massa bus idag. Och vi var till Skogskyrkogården och tände ljus för hans lillebror Robin och mormor/farmor. Sen var vi till Bomhus kyrkogård och tände ljus för min morfar <3 och Robin B fick ett ljus också.

Imorn kommer Mli hem, lekas massor med henne då, hon har varit borta alldeles för länge nu. Men nu är det ju bara en dag kvar, så jag får stå ut. <3

Fick inbjudan till Ida's dop idag. Jättefint kort på lill-tuffsan. Ska se till och ta ledig från jobbet den dagen, för jag vet att jag jobbar då nämligen.

Nu ska jag kika Andra Avenyn medans Moggis kikar annat på tv:n.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0