3:e delen av "Millenium" trilogin!

Ja ni! Jag vaknade som sagt upp "bakis" imorse kl 05.00 ;O FYFAN! Dunkande huvudvärk och illamående är inte helt okey. Men vafan! Alvedon, vatten och musik, sen iväg till jobbet! Det gick i alla fall bra och jobba. Hon som jag jobbade med hade sin son på jobbet idag. Jättesöt liten prick, en riktig busunge. Så det var full fart hela dagen där, det gillar vi!

HON GJORDE DET IGEN! Lisbeth Salander, hon är helt KLOCKREN! Sista filmen "Luftslottet som sprängdes" var suverän tyckte jag. Rysningar, spänning, humor, ja, allt fanns med! Tummen upp!

Nu ska jag duscha, fixa håret, fixa lite inför dopet imorn och sådär, sen sova. Ullis, Ida och Perra kommer och hämtar upp mig runt 12.20. Kommer bli så fint för lilla Ida och roligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0