why do I even care?

Ja, idag tog Ronja sitt körkort! Grattis gumman! :D

Sov hos Jennie och Stoffe inatt bara för att få umgås lite med dom. Jag och jennie hade mini-spa-kväll igår. Tvättade ansiktet med nån fet ansiktskräm. Satt med ansiktet över kokvatten med nån brustablett i. Fick en ansiktsmask gjord av choklad med mint i, stack i hela ansiktet ;O sen nån efterbehandling med hudkräm. Ansiktet blev ju mjukt iallafall. Imorse skulle vi skjutsa Jennie till skolan och vi fastnade i kö nån kilometer innan rondellen i bönan ;P haha. Hon kom lite försent till lektionen men sånt gör oftast inte så mycket.


Var hos Skoog på lunch. Det blev kycklingsallad och smulpaj :) mycket gott! Trevligt och ses igen.

Skitsnack är ju också jävligt intressant. "Vissa" tycker tydligen inte att man kan köra bil efter att ha varit på intensivkurs i 2 veckor..? Vafan är det för antydande? Vad fan är det man lär sig där då? Jag blir så jävla irriterad. Jag var på intensivkurs i 2 veckor i augusti 2007. Jag gjorde halkan och klarade teorin. Fick uppkörningen 17 oktober 2007 och klarade den. Jag hade aldrig ens provkört en bil innan det och jag klarade mitt körkort. Är jag en dålig bilförare för det? Jag har haft mitt körkort i 1 ½ år nu och jag är stolt över att jag klarade det så fort. Och jag KAN köra bil. Och den som inte tycker det för att man gått intensivkurs tycker jag kan hålla käften och inte antyda en massa skit saker, för jag KAN!

And why do I even care about you? Jag behöver inte, jag vill egentligen inte, men ändå gör jag det... Kanske dags att få ett slut på det här? Time to forget you. Sounds hard but I have to.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Omg vem är det som ska ta åt sig?

2009-05-14 @ 05:41:35
Postat av: Anonym

Hehe detta kan bara komma från en människa >.<

2009-05-14 @ 09:35:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0