Städdags.

Li's tåg var typ jättemycket försenat inatt och vi kom inte i säng föräns 04.30 ungefär och jag somnade väl runt 05.00, men det gick. Vad gör man inte för bäste vännen :) <3

Vi vaknade 11.00 och gjorde oss iordning. Li tog bussen till skolan, jag och bror tog bussen till stan och var på AF och lyssnade på lite skit där. Bläää för regnet. Åkte hem och fixade lite lätt lunch - hemmagjord pyttipanna. Sen kom lillebror och hämtade oss. Vi åkte och hämtade lillasyster vid skolan och åkte hem till familjens hus. Mamma kom hem efter 2 veckor i norge. Kul och se henne. Sen blev det grillat kött med potatis, sallad och vitlöksbröd. Sen fick mamma ryck och skulle till min spöklägenhet, hon är en sån som känner av om det finns aktivitet.. Hon kände någonting, men vad vet vi inte. Sen blev det lite tv och prat sådär.

Vaknade försent imorse. Hade ställt klockan på 06.45, men mobilen dog inatt så den ringde aldrig. Har varit ute i valbo med bror och mamma och inhandlat lite fiskegrejer, dvs ett metspö ;D så FISKE väntar nån dag framöver.

Nu är jag hemma och ska städa. Sen hitta på något med Moggis. Vad det blir får vi se. Ska iallafal fixa ihop en lasagne :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0