Sweden Rock inom räckhåll!

Inte skrivit här på några dagar igen och kommer knappt ihåg vad jag har gjort ;P men jag kör på helgen iallafall så blir det nånting här.

Var med storebror hela dagen igår och var hemma hos familjen. Sen mötte jag upp Ronja och Ragnar, vi åkte till Andersberg och umgicks med Moggis, Ögga, Tessi, Jessika, Erik och en till som jag glömt namnet på.. Trevligt. Men sen ville Ragnar hem, så jag skjutsade henne och Ronja hem till mig där hon hade bilen. Jag och Moggis tog ett varv på stan och flummade i bilen, rök paus vid konsum Eken och så åkte vi till A-berg igen ;P Sen skulle vi och hämta Moggis kompis men hon kom aldrig ut så jag skjutsade hem honom och så åkte jag med hem. Däcka i sängen så fort jag kom hem.

Idag tänkte jag vara duktig och gå upp kl 10.00 men kom upp 11.30 istället pga sån jävla träningsvärk i benen.. så jävla obehagligt att knappt kunna röra sig. Mli skickade mess och ville ner på stan. Fixade mig och åkte ner. Mötte upp henne och så gick vi till B-young där hon hitta första bästa klänning hon satte på sig, skitfin! Mötte upp Matte och satte oss på Java, trevligt. Åkte till A-berg och hämtade min laddare som Moggis lånade igår. Hem till Mli och käkade och så åkte vi hem till mig. Vi bakade och myste lite. Skjutsade hem henne och så åkte jag till A-berg till Moggis och co = Ögga och Tessi. Vi kollade på filmen 300, skitbra tyckte jag! Var typ helt inne i filmen, och då är en film bra!

Nu sitter jag här och har pratat Sweden Rock med Sveden! Fyfan, bara att tagga nu! För snart drar Sveriges bästa festival igång med start 3 juni! ;D Himmelriket för mig, ett helvete för andra! Och festivalveckan spenderas på bästa stället i Sverige också, i Blekinge, finns fan inget bättre än att vara "hemma" på riktigt! <3 

På promenad med Hans och storebror (Gavleån)

Kommentarer
Postat av: Anonym

lääängta _D <3!

2009-05-18 @ 11:41:33
URL: http://sandraskoog89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0