Bye bye brother!

Idag vaknade jag och bror vid 09.00 tiden, fixade frukost och han packade ihop sina saker, Jag skjutsade honom till tågstationen där tåget gick 11.02. Det har varit jättekul att ha honom hemma de här två dagarna. Busat och pratat massa :) Saknar dig redan brorsan! <3

Sen åkte jag och hämtade Mli som sovit hos en kompis, och vi åkte hem till henne. Hon käkade lite frulle och så åkte vi och hämtade Tobias i skolan, släppte av honom hemma och vi åkte hem till mig. Emelie pluggade och jag skrev brev till Markus :) ska se till att få iväg det imorn på posten så han får det! Sen fixade vi lite mat och åkte hem till henne där vi också fick lite mat som hennes pappa hade gjort. Sen blev det lite tv och vi tog det lungt.

Fick veta idag att Hans åker till Schweiz imorn och jobbar tills på onsdag. Så jag får agera taxi till syrran i helgen eftersom varken mamma eller lillebror är hemma och kan skjutsa.. Detta är nackdelen med att dom bor i skogen.. ;O

Glömde bort att skriva att jag, bror och Moggis kollade på nya "Fast and the furious" filmen hos mig häromdagen. Den var skitbra! Men jag skulle velat ha textning på den också. Men man kan ju alltid kolla på den en gång till ;)

Blir tatuering på torsdag iaf :) yay! Funderar fortfarande på stilen dock..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0