Helgen inkl. sista april.

Har varit dålig på och skriva sen i tisdags..? Har mest varit ute och inte haft tid att ens sitta vid datorn.

I onsdags var jag hemma hos mamma och umgicks med bror :) mamma och jag skulle baka bullar men det slutade med att jag och bror stod och bakade ist, och herregud vilka bullar ;) och vilken jävla snygg längd vi gjorde då! 

I torsdags var det ju sista april, då var jag hemma hos mamma och spenderade kvällen med familjen :) vi käkade mat och hade mysigt. Sen blev det en tur ner till sjön där vi kollade på majbrasan. Blev mest damp med bror och lite groggande ;D

I fredags fyllde Hans år, han fyllde då 63 år! Blev mat och tårta med familjen :) Och sen åkte jag hem, kastade mig i duschen och åkte till Li, och vi åkte sedan till Mli. Vi var ute typ i 6 timmar och åkte bil, hälsade på folk och åkte mer bil :) OCH Mli körde runt macken på volvo 2 ggr där det var bilträff, lite smått pinsamt men så jävla roligt ;P Jag & Li kom hem runt 03.30 och kom i säng ungefär 04.00.

Igår vaknade jag och Li vid 10.30 men orkade absolut inte gå upp då, låg kvar till 11.00 och gick ut och solade i 3 timmar. Ja jag brände mig ;) som alltid, men vafan! Vill man bli brun så ;D Vi var hem till mamma och skulle hämta tank kortet, men det blev att vi stannade på mat med. Och så var jag med mamma och fikade hos hennes kompis. Mamma skjutsade hem mig och så bytte jag till min bil och åkte direkt hem till Mli :) där var Moggis, Anette, Madeleine, Affe och Thomas också. Haha, vilka jävla diskussioner det kom  upp då ;P sen vart det mer bil-åkning :) Sen åkte jag och Moggis och hämtade Elin och vi var på Max. Sen ville Elin promt åka till Vårvik och det gjorde vi, men jag gillar inte mörker vid vatten, lite skräckfilmssenario nästan ;P Sen skjutsade vi hem Moggis. Och ja, vi kom hem 03.00 igår igen och så sov jag där inatt med :)

Och just det! Jag häll på att glöma. Min ödla heter numera Torsten, Moggis döpte honom inatt och han bor numera på motorhuven :) Också det tack vare Moggis, han tyckte att han skulle bo där ;)

Mina och brors extremt fina bullar ;D
 



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0