Onsdag.

Idag kom Ronja på besök en sväng :) blev en liten lunch och lite prat sådär, trevligt! Vi åkte till OKQ8 och köpte frimärke till mitt brev som jag skulle skicka till Markus, sen världens race ner till bussen så hon skulle hinna med den. Så hon åkte hem och körde bil med pappa sin. Mli skrev på msn och frågade om jag ville komma förbi och det gjorde jag ju såklart. Fast hon pluggade när jag kom så jag fick kika tv med Tobias. Sen blev det en tripp på stan för hon ville kolla klänning till studenten. Hon hittade en jättefin på b-young som hon ska köpa imorn! Sen var vi även i valbo och kollade lite :)

Nu väntar jag på att syster yster ska sluta från sin dansshow (Magic of Dance) som är på teatern. Jag ska skjutsa hem henne och så sover jag där och skjutsar henne till skolan imorn också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0