Stor-fiskarn idag! Brås man på pappa eller?

För att fatta allt kort. Jag har varit med Moggis dom senaste dagarna och flummat! Har varit med Li, Ragnar och Ronja också för den delen.

Lastbilskort - Nej. Varför? För att jag ser för dåligt.... ;(

Idag, har jag varit med Moggis hos min mamma & co. Har spelat tv-spel, fiskat, ätit, kollat tv och fiskat igen. Och ja hörrni, tror ni inte man tog upp största fisken idag. En jävla snygg abborre på nästan 1 kg ;D tror ni jag var lagom glad? :D Brås man på pappa eller? ;) Han vann dessutom fisketävlingen som jag skulle varit med på i blekinge idag, men det var väntat, är man storfiskare så är man! 


Lite utsikt från hamnen, Moggis med min fisk, fisken i diskhon hemma hos mig ;D
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0