Mys.

Näst äldste bror säger till äldste bror: - Hur kunde våran lillasyster bli så bra? (Dvs. Lyssna på så jävla bra musik) Äldste bror: -Ja, kan det bero på oss kanske? Näst äldste bror: - Ja, men du är ju grund och botten till all ondska, du är satan! ;D Där har ni svaret mina vänner!

Jorå, idag har jag varit duktig och tvättat i tvättstugan för första ggn på typ 3 månader, tjoho! Men det var ju inte så jävla roligt, med tanke på att torktumlarhelvetet inte funkade, vilket resulterade i att jag har blöt tvätt i lägenheten. Hann inte med så mycket mer på dagen. Hämtade Moggis på jobbet och vi åkte ut till valbo. Köpte kläder och telefon till honom. Och så handlade vi mat som vi gjorde iordning och Li kom på besök och åt med oss. Trevlig kväll med flumm som vanligt.

Jag vet inte vad jag ska tycka. Jag vet inte vad jag ska tänka. Vad fan gör man i en situation som denna? Jag kommer aldrig våga säga något om det. Jag vet inte vad jag ska göra.. ..Om folk bara kunde vara ärliga och sluta ljuga. Saker kommer fram till slut, vare sig man vill eller inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0