Jo men visst.

Fick nyss ett telefon samtal. Vem det var förblir sekretessbelagt. "Du har något som inte hon har."  Tolka det som ni vill. Det var i alla fall roligt.

Vad har då hänt denna dag? Jag träffade mamma och mormor ett tag, vi var och handlade med mormor på maxi och skjutsade hem henne till sig. Jag och mamma åkte hem till henne och fikade lite. Hämtade lillebror på skolan och åkte hem igen. Sen åkte jag hem och käka och drog iväg till Ragnar där Ronja också var. Blev att vi åkte hem till mig och tog det lugnt.

Imorn väntar nya äventyr. Blir mer skriverier då.


...Som jag har saknat.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Satsa snygging !!! :) <3

2009-05-28 @ 22:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0