Flumm.

I lördags åkte jag till Mli vid 14.00 ungefär, för vi skulle hämta Kajkes bil i valbo, men så vart det inte. Jag hämtade upp Moggis och vi hämtade syster hemma hos mig. Vi åkte till sjukhuset och köpte kina mat i husvagnen där och åkte hem till min familjs hus. Blev att vi käkade ute i solen på altanen. Gott var det :) Syrran fixade iordning sig och jag och Moggis flummade tills vi åkte tillbaka till stan. Jag skjutsade hem Moggis och så åkte jag till Mli igen. Vi var ute på cruisingen och åkte Kajkes 940/945 från ca. 20.00 till 23.15 ;P Mötte upp Moggis hemma hos mig och så gick vi ner på stan och kollade lite. Men vi gick hem ganska snart därifrån för det var inte så kul. Mli gick hem ;( Jag och Moggis lirade lite guitar hero och jag gick och mötte syster som skulle sova här. Sen åkte även Moggis hem. Jag och syster däckade ganska så fort när vi la oss och skönt var det!

Igår var jag och syster i valbo och shoppade lite småsaker, mysigt! Var längesen vi gjorde nått sånttillsammans. Är ju lite svårt och planera när hon går i skolan, vi bor på olika ställen och hon är med killen sin ofta. Sen hämtade jag lillebror på tågstation 19.00. Åkte hem och fixade käk. Sen ville han har skivor så han kunde bränna nya skivor så vi åkte till Maxi. Lillebror raceade med några i en pickup på vägen ;P damp! Vi köpte skivorna och åkte hem och brände varsin ny skiva. Jag en med massa Rock på och stoffe med nånting. Och det visade sig att hans skiva inte funkade sen i mammas bil :P

Idag vaknade jag hos bror som försov sig. Haha, jag sov i mammas säng så jag märkte inte det. Käkade frulle och åkte hem till mig. Bytte om och hoppade på bussen till stan. Mötte Ragnar där och vi gick och mötte Ronja. Vi hade lite pappersgöra att uträtta på AF och sen blev det en sallad på Wayne's där vi planerade våran fest. Det blir nog bra det där. Vi följde med Ronjis till Vägverket där hon gjorde teorin och klarade den, så grattis igen! :) Jag åkte hem och fixade lite och så mötte jag Daniel på bussen och vi åkte till Li. Blev massa prat och tv.

Nu sitter jag här och funderar på om jag ska sova. Vet dock inte vad jag ska hitta på imorn. Det visar sig väl om inte annat.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fääänks :D

2009-05-12 @ 20:53:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0