Fittigt.

Igår var jag ner på stan och mötte lillasyster. Satte in pengar som jag fått när jag fyllde år. Gick runt lite på stan och så mötte vi upp mamma och tog en fika. Jag mötte upp Ronja och vi åkte hem till mig. Solning, prat och sånt ute på innergården. Ronjis fick ett ryck, så vi åkte till maxi och köpte digitalkamera åt henne ;D och snygg var den.

Sen blev det tacos hos mig och Moggis kom. Det blev en tripp till valbo igen. Ronja åkte hem. Jag och Moggis kikade film - Härmed förklarar jag er Chuck and Larry och Ace Ventura :D haha, Ace är så jävla klockren!

Näemen det här med riktigt vänskap, det är väl fina grejer det också... Fittigt gjort. Vad fan är problemet?

Och ja, jag använder ordet fittigt i bloggen. Kan komma att användas igen om något enligt mig är riktigt fittigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0