Det spökar hos mig?

Idag vaknade jag och bror och jag fixade ravioli till oss som frukost. Sen skickade Mli sms och ville umgås, så jag och bror gjorde oss iordning. Mli kom runt 13.30 och vi åkte till stan och gick lite. Sen vart det en fika på donken. Vi mötte upp syster vid 14.35 och gick till banken där det var 40 st före i kön, men det löser man lätt genom att dampa lite smått och få folk att titta på en ;D Skjutsade hem syster och vi åkte till Willy's och handlade hårfärg till Mli. Åkte hem till mig och färgade och jag lagade mat till mig och bror. Sen åkte vi hem till Mli för hon skulle käka och så hälsade vi på Thomas och Tobias :)

Jag, Mli och bror åkte hem till Niklas och hälsade på och så åkte vi till Hemlingby där vi tog en cigg och kollade utsikten. Sen släppte vi av Niklas och vi åkte hem och satte på Amityvillage horror. Efter drygt 40 min kastas en doftsten ut från skålen jag har i hyllan, Mli hoppar till och flyttar sig till mig och frågar - Hörde du det där? Jag svarar - Ja. Mli säger högt rakt ut, kasta en sten till om det finns någon här. Det flyger ut en sten till och landar på golvet..... Är det så att det finns aktivitet hos mig? Jag kan ju säga att jag har varit med om detta innan, att det hoppar ut stenar ur skålen som hamnar på golvet, men jag har inte tänkt på det så mycket föräns Mli ifrågasatte det som hände... Hur tolkar man detta?

Gadd imorn? Det får vi se. Ska få tag på tatueraren bara och se om han har tid :) Text är ännu obestämt, lär tänka över vad jag vill ha för stil! Men det löser sig till jag ska göra den =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0