Dagens.

Jahopp. Vaknade och tränade. Kommer ha en träningsvärk som heter duga imorn, men vafan. Duschade och sådär. Sen plingade det på dörren och där stod Ragnar och Ronja ;D överaskning! Dom hade med sig chokladbollar så det blev en liten fika, trevligt :)

Jag åkte och hämtade Moggis på jobbet. Åkte till ÖB och kollade lite. Åkte hem och lagade mat till oss. Haha, Ronja och Ragnar kom förbi och fulade sig i fönstret och dumpade en fika. Sen åkte vi hem till Li för att våldgästa henne och det kan man väl säga att vi gjorde. HAHA. Kan bara säga att det var lite olägligt! Jag höll på och garva ihjäl mig, och likaså Moggis. Åkte hem igen och kikade film. Och jag fick en lektion i fordonkännedom ;) Hehe.

Imorn händer det grejer. Uppdatering kommer då.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va gjorde hon egentligen ? ;)

2009-05-29 @ 14:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0