Bus på i14! ;D

I torsdags var jag hos Ragnar och umgicks. Hon sa att hon och Ronjis planerade fest 22:a maj och frågade om jag hade lust och komma och självklart har jag det. Men jag med mitt snille-huvud kom på en bra idé. Varför inte slå ihop deras fest med min födelsedagsfest? Jag fyller 23:e, alltså dagen efter, då blir det ju lite mer fest av det hela! :) Måste ha nån form av möte med festkommitén i veckan så vi får styra upp planeringen ;D

Igår fyllde Mli's pappa år :) Jag skjutsade dom till bolaget och maxi så dom kunde handla det dom skulle ha inför kvällen. Det blev fika på dagen. Axel och Niklas kom. Den andra Niklas kom också också, inte träffat honom på länge så det var kul. Det blev att vi kollade på hockey'n och sen fixade jag och Mli maten. Potatisgratäng med grillat kött och sallad :) skitgott!

Blommorna som jag och Mli köpte till hennes pappa

Sen åkte jag till Li, för jag hade lovat att umgås med henne :) Vi var ute och åkte lite. Skjutsade Elina till Rasmus. Åkte till A-berg och hämtade Moggis och åkte runt och flummade. Sen fick Moggis nåt ryck så vi åkte till i14 så han fick köra lite bil, och Li fick även köra för första gången. Gud så busigt! Och fan vad rädd jag var. Passagerarsätet är inte riktigt min grej. Inte i min bil iallafall, haha! Fick till slut stanna och dela en cigg med Moggis så jag fick lugna ner nerverna lite mitt i skogen. Men fan vad kul vi hade! Jag och Li åkte hem och fikade lite vid 00.00 snåret inatt. Sen skickade Ragnar mess att jag skulle hämta henne och två till vid Engeltofta där dom hade haft firmafest. Skjutsade dom till Bomhus och Moggis skickade mess att han ville hem, så det var bara att vända efter avsläpp och åka in mot stan igen. Där hämtade vi upp Moggis och hans kompisar, varav den ena var Johan Thyr ;D kul och se honom. Och världen är fortfarande bra liten har jag märkt :) Vi skjutsade dom till Järvsta och sen till A-berg. Jag och Li kom hem vid 02.30 och vi däckade i sängen på en gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0