Blåkottarna!

Vaknade imorse vid 10.00. Duschade och käkade frulle. Kikade Robinson som jag missade igår. Sen åkte jag hem till Hans och mina syskon. Jag, storebror och lillebror åkte in till stan och spelade biljard, trevligt. Sen åkte vi hem och åt mat allihopa.

Sen sms:ade Ragnar och Ronja, dom ville att jag skulle komma på picknick. Tog med storebror och åkte hem till mig. Väntade på Moggis och så gick vi till kolonin som ligger bakom mitt hus typ. Haha, ja där uppfann vi Blåkottarna. Och det mina vänner, är vårat lilla scoutgäng ;D - "Muffins - Köp muffins och stöd våra kottar!" HAHA.

Jag, storebror och Moggis gick in till mig och spelade tv-spel. Gt4 blev det. Lite tråkigt och kolla på, men när jag väl spelade själv så var det lite roligare! Och ja, DAMP uppstår på Mcdonalds när man vistas med två flummiga karlar.. men vad fan gör det? Så länge man har kul så ;) FLUMM är bra! Sen fick jag skjutsa hem en lite trött Moggis. Knycklade in hans cykel i min lilla bil och det var på håret att den kom in ;P men det gick!

Nu ska jag hålla mig vaken till 02.30, för då rullar Li in på tågstationen och jag ska hämta henne och så ska hon sova här <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0