Helgen och 20 års firande!

Helgen har varit helt underbar och jätterolig!

Fredags: Åkte till Ragnar för grillning och förfest. God mat när jag själv är i farten (med assistans) ;D och mycket trevligt sällskap - Moggis, Li, Daniel, Ragnar, Ronja, Jesper, Ögga, Adam, Anna och så kom några till. Sen åkte vi till Brynäs för fortsatt festande och jag fick en hel grogg i knät, gud så skönt ;) Sen blev det Heartbreak och Slick!

Igår: Åkte och hämtade Moggis i A-berg och åkte ut till mamma för att fira mig som fyllde 20 ;D Blev grillning där med grillspett, klyftpotatis, sallad och vin. Sen däckade jag i dubbelsängen efter att ha pratat med Hans när han vilade. Det blev tårta ute på altanen och sen stack vi ut och fiskade :) Och så var vi nere vid indianbyn som tydligen ligger där också. Skitmysigt ställe med badtunnor, bastu, badplats och eldplats och grejer! :) Flumm vid datorn med Moggis och så sov vi kvar hos mamma.

Idag: Vaknade och gick  in till syrran och myste! Inte ofta man får göra det inte. Sen råkade vi väcka Moggis när vi stökade med frukosten i köket. Blev ännu mer fiske, och han höll på och hala in en baddare idag, men den släppte. Vi åkte hem och han åkte hem till sig. Ronja och Ragnar kom hit. Vi åkte hem till Ragnar och spelade kubb ;) och så blev det lite prat. Sen åkte jag och Ronja och solade. Så jävla skönt, men såg ut som en kräfta efteråt - så ja, jag brände mig ;)

Badtunna och eldstad, Moggis kastar macka, Bastun i vattnet.
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0