American History X.

Satt nyss och kollade på Spårlöst, och fyfan vad jag grinade... så hemskt men ändå så lyckligt. Jag kan bara inte hjälpa att jag är så känslosam. Mycket bra program.

Satt för övrigt och kollade på American History X inatt med, och den filmen är ju fruktansvärt bra! Jag har ju sett den typ ett tjugotal gånger, men det är då fan alltid lika bra i alla fall! Shit, grymt bra film!

Sitter nu och kollar på massa avsnitt av Merlin på svt play. Serien är ju helt fängslande och jag kan inte sluta kolla. Är inne på sista avsnittet på webben, sen kan man börja följa det på tv:n istället. Jag vet inte vad det är, men trolldom är något jag finner intressant även om sånt bara är påhitt. Kanske har det utövats förr, jag vet inte. Spännande är det i alla fall.

Ska hämta lillebror 18.58 på tågstationen och skjutsa hem honom. Hans är nämligen i Norge och hälsar på mamma så då får jag agera taxi. Men vad gör man inte för lillebror :) Kanske stannar där och kikar Beck - Det tysta skriket med honom <3

Edward Furlong och Edward Norton i American History X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0