Hold on to my heart.

Ja hörrni, idag har jag inte gjort så jättemycket. Jag har sökt sommarjobb och så. Sen kom Ronja hit och vi myste i soffan och så pratade vi lite :) Sen åkte jag och hämtade Li hos Elina och så åkte vi hem och fikade & kollade tv och planerade inför torsdagen! Det mesta är klart nu :)

Dagens diskussion: Ronja sitter och kollar i mitt jysk-blad jag fått med posten. Ronja - aah, två 80 sängar för 2250 det var ju billigt, men varför är madrassen bara 1,60? då blir ju den för kort.. Jag - måtten på madrassen är 160 x 200. Ronja - jaha, då förstår jag! tyckte det var gulligt :) lika gulligt som att jag inte förstod hur man fick in ett youtube klipp i bloggen ;D men nu vet jag tack vare Ronja!

Imorn ska jag hem till Jenni på lunch i Hofors :) får se hur hon bor och snacka lite skit! Sen är det möte med Camilla på KFG som gäller, får se vad som blir sagt och bestämt, uppdatering kommer imorn.

                                 
  

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0