Uppesittarkväll med Ronjis.

Inte skrivit sen i lördags förmiddag nu, vet ej varför, bara inte blivit av.


Jag var i valbo med Ragnar i lördags eftermiddag, trevligt värre :) Hon var på värsta shopping-humöret men hon hittade absolut ingenting hon ville köpa, inte så kul, men vi hade iaf trevligt och det var kul och ses igen. Vi hade nog inte setts på över 1 månad.. Sen åkte jag hem till mamma & Hans och kollade Robinsson och sen kikade jag på Wallander - Hemligheten.

Igår tog jag det bara lungt när jag vaknade och sen skickade jag mess till mamma och frågade vad hon gjorde och då var dom på väg till Enköping till Hans föräldrars grav. Mamma ringde när dom kom hem och ville att jag skulle komma ut en sväng så jag åkte dit :) när jag kom så ville mamma och Hans åka ut en sväng och plocka videung och björk-ris, så vi åkte till Oslättsfors, och då kom jag på att det var där Smörnäs låg ;D vilka minnen jag har därifrån! Vi spenderade alltid några dagar där i 7-8-9 :) och så var jag även där med gymnasieklassen en gång :) roligt värre! Lite bilder från det kommer här nedan :) Sen spelade jag och mamma bingolotto men vi vann inget. Efter det blev det en tripp till Skoogis och jag sov där.

Har varit ute en sväng med mamma och syster idag och handlat lite som jag behövde ha hem också.

Nu är Ronjis här på besök och ska sova kvar. Det blir nog en uppesittarkväll med massa prat och sådära :)

     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0