Byttis drar på bus.

Igår var jag med mamma på sjukhuset, hon var på sån där mamografi. Jag ville följa med och se vad dom gjorde, jag är ju lite orolig att det ska hända nåt med mig. Men jag fick svar på frågor och lite tips på hur man kan kolla sig själv och sådär. Sen var hon och jag i Valbo i handlade skor till mig och lite annat smått och gott :) och sen var jag hemma en sväng och åt hos familjen.

Sen åkte jag ut och hälsde på ullis :) vi kollade på Twilight och pratade lite skit. Kändes lite som förr när vi sågs faktiskt, mycket skoj <3 hoppas allt går bra med grynet i magen :)

Idag har jag vart med mamma på Ove's. Mamma skulle kolla på gardiner, men hon hittade inga. Jag köpte lite presenter till Matilda och Oliver eftersom jag ska dit imorn direkt när jag kommer ner :) och där ska jag hitta på bus kan jag säga!

Som sagt, det blir Blekinge imorn <3 jag längtar som fasen. Ska bli kul och hälsa på allt folk igen :) Saknar alla så otroligt mycket när jag är här hemma.

Uppdatering om bus där nere kommer om jag hittar nån dator och skriva på ;) jag ska i alla fall ha en bra vecka i mitt himmelrike :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Ha det så bra i blekingen hjärtat! :)

2009-03-20 @ 12:32:50
URL: http://elinmariakarinmagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0