Helg skoj!

Igår vaknade jag, syster och pappa 08.30 och åt frukost tillsammans innan han skulle åka hem. Värsta mysigt, vi brukar ju inte direkt göra det så ofta. Sen åkte han 09.15 ungefär :) Jag och syrran satt och spelade spel på min nya dator, haha vilka flummspel!

Sen åkte jag till Mli och umgicks med henne. Vi kikade melodifestivalen och Wallander. Och sen fick vi ryck och ville ut och åka bil. Vi hämtade Li i bomhus och sen åkte vi till stan och hälsade på Niklas & Axel som var på Hangloose, sen vart det en tur till bomhus igen och vi hämtade upp Elina. Det blev massa flumm musik och damp i bilen på stan :) roligt roligt! Jag och Li tog en tur själva i bomhus, like the old days. Kom hem 03.40.

Idag vaknade jag ungefär ganska sent. Fixade lite här hemma och så kom syster & André, vi satt och spelade Pinguins på min dator och fyfan vad fult spelet är då. Man ska få 25 pingviner i mål genom att använda trampoliner/studsmattor så dom kommer upp på hinder och kan plocka mynt, sen ska dom i mål. Haha, man kan inte annat än att skratta när man spelar det ;D Sen åkte vi hem till mammas hus och slingade håret på syster och så gjorde vi tacos :)

Nu sitter jag här och kikar på Beck - Den japanska shungamålningen. Får se hur denna film slutar.

Volbeat på torsdag med Li! Klart, det kommer bli grymt! Yeay.


Ja, så här ser penguins spelet ut, och det är riktigt roligt ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0