Vafan är det som händer?

Har inte skrivit på ett tag, är för mycket att tänka på just nu.. Jag vet inte riktigt vad som händer med allt och alla...? Tycker i alla fall att saker och ting börjar bli jävligt jobbiga när folk beter sig som dom gör... Varför?

Jenni var här igår och vi pratade en massa, skönt och få ur sig lite saker och så, hoppas på busigheter med henne framöver! Sen var jag hemma hos familjen och gjorde gulasch soppa, den blev helt underbart god! Sen prat och mys med syster. Och Mli sov här inatt :) vi låg och kika tv och gjorde pizza igårkväll, myspys! Du och jag no matter what. Finns alltid för dig <3

Har agerat taxi idag med, har skjutsat både Mli's bror och min bror till tågstationen, Tobias skulle till Kiruna och bror min skulle till Stockholm för att jobba med pappa.

Nu sitter jag här med Daniel och vi har kollat på Let's Dance. Och vi kan konstatera att rätt par åkte ut! (tummen upp) Vi ska snart kolla på Big Brother ;D haha så kul. Kollade alltid på det förut när det gick.

Imorn blir det städning & sen melodifestivalen hos Mli med folk :) <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0