Svårt?

Jo tydligen, vissa saker verkar varar jävligt svåra att förstå och jag blir så inåt helvete förbannad.. Usch säger jag.

Det vart massa mys med Li och Danne igår kväll, supermysigt och behövligt <3 Jag sov här inatt så jag och Li har bara tagit det lungt nu på morgonen :) Hon ska till Dalarna om ett tag och jag ska till valbo med Ragnar, wie, längesen vi sågs så det ska bli roligt =) 

Kanske tar en tur hem till mamma och co om jag orkar lite senare, annars får det nog bli en skön hemmakväll själv, känner att det kan behövas!
 
Och imorn ska jag åka och hämta Skoogis i Grisslehamn :) får se om jag ens hittar dit ;D haha. Men det ska nog gå bra, sen blir det nog mys hemma hos henne kanske? :) <3

Ozzy Osbourne - Over the Mountain

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0