Men snälla!?

Caroline af ugglas - snälla snälla snälla?! Det är en skandal att låten gick vidare, herregud! Jag blir tokig på svenska folket. Det är för fan pinsamt. Kan någon förklara varför i helvete folk ens röstade på denna låt? Jag menar, turkosa jävla gummistövlar och en usel jävla sångröst, vad är det att rösta på?


Jag hittade lite gamla kompisar från the old days i blekinge under gårdagen dvs. de jag gick på dagis och i lågstadiet med, lite roligt faktiskt. Pratade med Johanna idag, man är allt nyfiken vad folk håller på med nuförtiden när man inte setts på så länge :) skulle vara roligt om man kunde träffa lite av folket nästa gång man åker ner! Får ta en rundvandring och knacka hus :D haha. I miss those days. När allt var jättebra och man inte behövde bry sig om annat än vem man skulle "leka" med efter dagis och lillskolan. Memories...

Och shi på mig, jag har blivit sjuk igen, helt äckligt. Jag bara hostar slem hela tiden.. och det är inte roligt, för jag kan varken slappna av eller sova.. kanske blir apoteket imorn om det inte går över.

Pratade med mamma alldeles nyss, hon trivs på jobbet i norge iaf så det är bra :) glad för hennes skull. Och vi pratade om massa annat med. - Allt ordnar sig, vi löser det, ingen fara. Skönt och höra dom orden ibland. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0