Losing you.

Mamma kom hem från Norge igår, så jag sov över där i natt och så har jag spenderat lite tid med henne idag :) vi städade och sen åkte jag, jennie & andre åkte och handlade och sen lagade jag kycklinggryta med wokgrönsaker till familjen, blev skit gott =) Sen tog jag en tripp hem till Li, där jag nu sitter och bloggar och kommer spendera natten :) kul och träffas igen, det var ett tag sen <3

Min låtsasfarmor har fått en hjärtinfarkt, det lät allvarligt ;( så jag och mamma åker ner och hälsar på på fredag och stannar i några dagar. Jag vet inte hur allvarligt det är, men jag vill inte riskera att inte hinna träffa henne om hon blir sämre ;( Alice, vi ses snart <3

Imorn ska jag följa med mamma till sjukhuset, hon ska in och kolla sig och då tänkte jag att jag kunde följa med som stöd och det tackade hon inte nej till. Sen blir det möte på KFG med Camilla. Och kanske en fika med ullis om hon hör av sig :)


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0