La Voix!

Yes, rätt låt vann ikväll! Malena Ernman - La Voix ;D Och La Voix betyder då "rösten" och nog fan har hon en röst som heter duga! Jag gillade låten första gången jag hörde den, fick sånna där sköna rysningar i kroppen och det får man bara när något är bra :) Jag och Mli satt hemma hos Thunvall med Niklas och kollade och sen rullade det in massa folk och vi gick efter ett tag, men trevligt var det :)



Nu sitter jag här och kollar på Wallander - Bloodsband. Har sett den förr men kan lika gärna kolla, finns inget annat bra ändå.

Imorn ska jag försöka städa lite här hemma eftersom det inte blev av idag pga olika skäl. Har varit med Mli och sådära istället och det är ju mycket roligare såklart :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0